Gönderen Konu: Inter Milan trøje Den nye Chelsea-chef Antonio Conte kender den argentinske angriber godt fra si  (Okunma sayısı 14 defa)

JulianRenf

• Jr. Member
  • **
  • My name is Nathaniel and I am studying Math and Law at Mulhouse / France.
    • Profili Görüntüle
PSG trøje Den nye Chelsea-chef Antonio Conte kender den argentinske angriber godt fra sine to sæsoner i Juventus, da Tevez scorede 50 mål i 95 optrædener hos Serie A-klubben. Tevez fremtid på Boca Juniors, som han sluttede sig til i sidste år, er i tvivl, og Conte overvejer at overdrage ham en Premier League-afkast. Med en £ 60m flytte til Real Madrid-springer Alvaro Morata, der rammer en mur, er Conte parat til at tilbyde Manchester City-stjernen en etårig aftale. Tevez, 32, siger, at han ønsker at blive i Roma trøje Sydamerika, men genforening med Conte flytter tilbage til England. I mellemtiden siger Conte, at der ikke vil være nogen Atletico Madrid trøje flugt, hvis Chelsea undlader at hoppe tilbage og producere succes denne sæson. Italieneren er ankommet til Stamford Bridge på en treårig kontrakt under instruktion for at få klubben tilbage i Champions League og udfordring til Premier League-titel igen. Chelsea ejer Roman Abramovich vendte sig til Conte i kølvandet på den værste sæson i nyere historie sidste år. Conte har allerede sat dem nye spillere gennem nogle intense træningssessioner. Conte, som ankom med sin tropp i Los Angeles til starten af ​​deres USA tour på søndag, sagde: Som spillerne og manager af en stor klub som Chelsea er målene meget klare - du kan ikke undslippe. Målene er de samme - at kæmpe for at vinde eller at kæmpe til slut for at vinde. Det er også vigtigt, at fansne ser vores passion. Efter en uge er jeg meget glad for, at jeg har fundet en god stemning og en god indstilling mellem spillerne. Det er meget, meget vigtigt at få arbejdet meget hårdt. Vi skal overføre min idé om fodbold og derfor har jeg brug for lidt tid. Men jeg er glad for at have denne telepati med spillerne, fordi vi ændrer arbejdet Manchester City trøje i forhold til sidste sæsoner, i det fysiske og taktiske aspekt. GlenAmers maglie calcio bambino Albertina
 TamikaBon maglie calcio Calebcpks
 SiobhanFl fussball trikot HarryHamm
 Ferdinand fussball trikot MollieGil
 FrancisCo fussball trikot LatiaPime
 RosettaBa HalRymer
My blog post; Liverpool trøje